Mercedes GLC Forum banner
41 - 60 of 76 Posts
Używam nowego GLC 2024 od prawie 6 miesięcy. Jeżdżę niewiele, moja codzienna trasa do pracy to około 16 kilometrów. Otrzymuję powtarzające się ostrzeżenie „status naładowania akumulatora rozruchowego jest bardzo niski. Aby upewnić się, że pojazd się uruchomi, przejedź 50-100 kilometrów lub podłącz ładowarkę akumulatora”. Jeżdżę tą samą trasą od ponad 30 lat i miałem Chevroleta, Forda, BWM i nigdy nie doświadczyłem tego problemu. Mój lokalny kierownik serwisu Mercedesa mówi mi, że „rozwiązaniem” Mercedesa jest odbycie „niedzielnej przejażdżki” lub użycie ładowarki podtrzymującej. To nowy „hybrydowy” projekt Mercedesa, który ma być bardziej oszczędny. Ale w moim przypadku wszelkie oszczędności paliwa są kompensowane przez wymagane „niedzielne przejażdżki”. A kto ma zamiar podnieść maskę i podłączyć ładowarkę podtrzymującą?? Wydaje mi się, że inżynierowie Mercedesa popełnili błąd i dostarczyli wadliwą konstrukcję. Zapytałem mojego dealera, jakie są „projektowe” wymagania dotyczące kilometrów dziennie, aby uniknąć tego problemu, jak dotąd brak odpowiedzi. Czy ktoś jeszcze ma ten problem?
Miałem również problem z niskim poziomem naładowania akumulatora. Okazało się, że było to związane z nadmiernym natryskiem na przewodzie masowym podczas produkcji. Technik wyczyścił nadmiar natrysku i wymienili akumulator rozruchowy. Od kilku miesięcy nie mam żadnych problemów. Mam nadzieję, że to pomoże innym z tym problemem.
 
Miałem również problem z niskim poziomem naładowania akumulatora. Okazało się, że było to związane z nadmiernym natryskiem na przewodzie uziemiającym podczas produkcji. Technik wyczyścił nadmiar natrysku i wymienili akumulator rozruchowy. Nie miałem żadnych problemów od kilku miesięcy. Mam nadzieję, że to pomoże innym z tym problemem.
Naprawili ten sam problem u mnie, wykonując aktualizacje oprogramowania do wszystkich czterech drzwi
 
Discussion starter · #45 ·
Nadal przechodzę przez proces dotyczący prawa cytrynowego w stanie Maryland, współpracując z Prokuratorem Generalnym. Właśnie minął rok od momentu zakupu. Mercedes nadal twierdzi, że rozwiązanie zależy od "mnie", żebym przejechał 30-60 mil i/lub zainstalował ładowarkę podtrzymującą. Niedorzeczne. Byłem w serwisie Mercedesa 4 razy, za każdym razem "aktualizacja oprogramowania". Problem nadal występuje. Na szczęście nigdy tak naprawdę nie doszło do tego, że samochód nie odpalił. Zacząłem sprawdzać napięcie akumulatora i jest ono na granicy awarii, 12,04 V w porównaniu do normalnych 12,6-12,8 V.
 
Nadal przechodzę przez proces dotyczący prawa cytrynowego w stanie Maryland, współpracując z prokuratorem generalnym stanu. Właśnie minął rok od momentu, gdy jestem właścicielem. Mercedes nadal twierdzi, że rozwiązanie zależy od "mnie", żebym przejechał 30-60 mil i/lub zainstalował ładowarkę podtrzymującą. Niedorzeczne. Byłem z tym w serwisie Mercedesa 4 razy, za każdym razem "aktualizacja oprogramowania". Problem wciąż występuje. Na szczęście nigdy tak naprawdę nie doszło do tego, że nie odpalił. Zacząłem sprawdzać napięcie akumulatora i jest ono na granicy awarii, 12,04 V w porównaniu do normalnych 12,6-12,8 V.
.
Miałem ten sam problem, w końcu naprawili go, aktualizując oprogramowanie wszystkich czterech modułów drzwi. Wcześniej dawali mi te same odpowiedzi, co tobie, musiały to być ich standardowe odpowiedzi.
 
Nadal przechodzę przez proces prawa cytrynowego w Maryland, współpracując z prokuratorem generalnym stanu. Właśnie minął rok od momentu zakupu. Mercedes nadal twierdzi, że rozwiązanie zależy ode mnie, mam przejechać 30-60 mil i/lub zainstalować ładowarkę podtrzymującą. Niedorzeczne. Byłem z tym w serwisie Mercedesa 4 razy, za każdym razem "aktualizacja oprogramowania". Problem nadal występuje. Na szczęście nigdy tak naprawdę nie doszło do tego, że nie odpalił. Zacząłem sprawdzać napięcie akumulatora i jest ono na granicy awarii, 12,04 V vs 12,6-12,8 normalnie.
.
Miałem ten sam problem. W końcu Mercedes stwierdził, że problemem był wadliwy czujnik akumulatora. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Powodzenia.
 
Hmmm, nie wiem, co to znaczy, zapytam mojego dealera. Czy możesz opublikować zdjęcie zlecenia serwisowego, z dokładnym wyszczególnieniem, co zrobili?
Przepraszam, nie zachowałem go. Serwisuję swój samochód w salonie, w którym go kupiłem; Nanuet, NY. Jeśli zadzwonisz do kierownika serwisu, prawdopodobnie powie Ci, jaka była akcja serwisowa. Zrobiłem to około 3 miesiące temu i jak dotąd zostało to rozwiązane. Powodzenia!
 
Też miałem problem z niskim poziomem naładowania akumulatora. Okazało się, że było to związane z nadmiernym natryskiem na przewodzie masowym podczas produkcji. Technik wyczyścił nadmiar natrysku i wymienili akumulator rozruchowy. Od kilku miesięcy nie mam żadnych problemów. Mam nadzieję, że to pomoże innym z tym problemem.
Jak już wspomniałem, Mercedes powinien się ogarnąć, nie ma żadnego usprawiedliwienia dla klientów, którzy skarżą się na to czy tamto lub wymyślają wymówki dotyczące tak wielu różnych problemów, od chromu, który się łuszczy lub blaknie, przez klapkę wlewu paliwa, po problemy z akumulatorem. Kto tak naprawdę tym wszystkim zarządza i pozwala na szarganie wspaniałego imienia Mercedesa? Żadnych wymówek, zwolnić tych nierobów
 
Mam GLC3 z 2023 roku, który chronicznie miał ten problem. Do tego stopnia, że po zaledwie kilku dniach postoju nie chciał odpalić i trzeba go było odholować do serwisu. Faktycznie, DWA razy dostałem na telefon krytyczne ostrzeżenie o niskim napięciu 12V, gdy samochód stał w serwisie! Jest opcja włączenia trybu czuwania, ale kiedy to zrobiłem, mój samochód powiedział, że akumulator 12V nie ma wystarczającego naładowania. To po jeździe przez cały tydzień, w tym 60-minutowej podróży do domu, kiedy próbowałem włączyć tryb czuwania natychmiast po zaparkowaniu. Więc znowu zawiozłem go do serwisu. Za każdym razem mówią tylko, że to aktualizacja oprogramowania i żebym więcej jeździł, w tym to wezwanie do serwisu, do którego odwołuje się wiele innych osób. Ten samochód nie może stać dłużej niż 4-5 dni bez krytycznie niskiego napięcia 12V. Nie wiem, dlaczego w tym momencie nie ma pozwu zbiorowego lub pełnego wezwania do serwisu. Jeśli to oprogramowanie, problem jest systemowy. Jeśli samochód musi być jeżdżony co najmniej co drugi dzień przez wiele kilometrów, aby pozostać sprawnym, należy to zaznaczyć z góry jako część zakupu, a nie standardowe oczekiwania dla nowego (lub jakiegokolwiek samochodu) z mojej perspektywy.
 
Jak mogłeś zauważyć z moich innych postów, byłem w takiej samej sytuacji jak ty, ale twoja wydaje się być szczególnie zła. Mimo to nie powinno tak być. Nie sądzę, żeby kiedykolwiek istniało oficjalne wycofanie któregokolwiek z tych nowszych GLC, tylko TSB. Czy miałeś aktualizację oprogramowania drzwi? To najważniejsza aktualizacja.
 
Rocky, dziękuję za szybką odpowiedź. Tak, to było frustrujące doświadczenie. Podoba mi się ten samochód, po prostu potrzebuję, żeby był niezawodny. Zgadza się, nie ma żadnego szerokiego wezwania do serwisu GLC, o którym wiem. Odnosiłem się tylko do tego oprogramowania drzwi, które zostało poprawione za pierwszym razem, gdy samochód wykazał problem. Myślę, że to pomogło, teraz może stać dłużej niż 3 dni. Ale na pewno nie rozwiązało to w pełni problemu. Mam nadzieję, że Twój został ostatecznie rozwiązany.
 
Nierozwiązane w pełni. Dziewięć razy na dziesięć (jazda lokalna) nie będzie wystarczającego naładowania akumulatora, aby umożliwić włączenie trybu gotowości, ale przynajmniej zawsze się uruchamiał. Również kontrolka silnika zapala się okresowo, ale nic nie wydaje się być nie tak z powodu jej zapalania się. Uzasadniam to wszystko faktem, że nowoczesne samochody są tak beznadziejnie skomplikowane. Chciałbym tylko, żeby ktoś zrobił wysokiej jakości, ładnie zaprojektowany samochód, który byłby prosty.
 
Mam bardzo podobny problem z modelem 2024 GLC, który dostałem w lipcu. Nawet po przejechaniu 100 km, jeśli samochód jest zaparkowany przez kilka dni, aplikacja pokazuje „częściowo naładowany”, a jeśli pozostanie nieużywany przez ponad 4 lub 5 dni, otrzymuję ostrzeżenie „Niski poziom akumulatora 12V” w aplikacji, a także na desce rozdzielczej. Jednak za każdym razem odpala. Dwa razy zgłaszałem to do serwisu, a raz zatrzymali go na 2-3 dni i zaktualizowali wszystkie moduły (w tym moduł sterowania drzwiami, który wiele osób zgłaszało jako możliwy problem). Problem jednak nie zniknął. Czasami próbowałem włączyć samochód w tryb „Standby”, gdy było „wystarczające naładowanie” i nawet po tym ostrzeżenie pojawiło się po zaledwie 5 dniach.

Na razie, nawet jeśli nie używam samochodu, uruchamiam go na 5-10 minut co drugi dzień. Ale to nie jest rozwiązanie długoterminowe. Jedynym długoterminowym rozwiązaniem, jakie mogę wymyślić, jest sprzedaż go, gdy skończy się moje zobowiązanie hipoteczne, czyli 18 miesięcy.

Jestem w Bangalore, w Indiach.
 
Zbliżam się do 6 miesięcy posiadania nowego GLC 2024. Jeżdżę niewiele, moja codzienna trasa to około 16 kilometrów. Otrzymuję powtarzające się ostrzeżenie „status naładowania akumulatora rozruchowego jest bardzo niski. Aby upewnić się, że pojazd się uruchomi, przejedź 48-96 kilometrów lub podłącz ładowarkę akumulatora”. Mam tę samą trasę od ponad 30 lat i miałem Chevroleta, Forda, BWM i nigdy nie doświadczyłem tego problemu. Mój lokalny menedżer serwisu Mercedesa mówi mi, że „rozwiązaniem” Mercedesa jest odbycie „niedzielnej przejażdżki” lub użycie ładowarki podtrzymującej. To nowy „hybrydowy” projekt Mercedesa, który ma być bardziej oszczędny. Ale w moim przypadku wszelkie oszczędności paliwa są kompensowane przez wymagane „niedzielne przejażdżki”. A kto będzie podnosił maskę i podłączał ładowarkę podtrzymującą?? Wydaje mi się, że inżynierowie Mercedesa popełnili błąd i dostarczyli wadliwą konstrukcję. Zapytałem mojego dealera, jakie są „projektowe” wymagania dotyczące kilometrów dziennie, aby uniknąć tego problemu, jak dotąd brak odpowiedzi. Czy ktoś jeszcze ma ten problem?
Tak, ciągle mi się to zdarza w nowym g wagonie. Ładuję go podtrzymująco przez noc raz w tygodniu i nadal często otrzymuję ostrzeżenia o niskim stanie naładowania akumulatora. Im dłużej mam mojego MB, tym mniej mi się podoba. Kolejnym problemem jest zdalne uruchamianie. Jeśli uruchomisz go zdalnie, aby go rozgrzać, automatycznie się wyłącza po otwarciu drzwi
 
41 - 60 of 76 Posts