Zatem, 8 tygodni po wygaśnięciu 3-letniej gwarancji, Red Ken postanowił przywołać Prawo Sodomy i wyświetlić ostrzeżenie "Awaria akumulatora pomocniczego". Jako Królowa Dramatu, postanowił wyświetlić to ostrzeżenie na desce rozdzielczej czerwonymi literami i towarzyszyć mu powtarzającym się dźwiękiem ostrzegawczym, aby w pełni skupić moją uwagę na tym rozluźniającym jelita scenariuszu Def Con 1.
Mogę to przypisać tylko jego chorym poczuciu humoru, ponieważ mobilna impreza rave ostatecznie ustąpiła bardziej stonowanemu, sporadycznemu migającemu ostrzeżeniu w postaci cichego białego tekstu.
Szybkie wyszukiwanie w Google powiedziało mi, że naprawa tej usterki u dealera będzie kosztować około 400 funtów, i nawet gdybym spożył swoją własną wagę w cieście marchewkowym i filtrowanej kawie i wypełnił każdą kieszeń żelem do mycia rąk Molton Brown podczas wizyty, nadal byłbym przegranym w tej transakcji. Zagłębiając się nieco głębiej, odkryłem, że tak zwany akumulator pomocniczy zamontowany w GLC jest w rzeczywistości prostym konwerterem napięcia składającym się z kilku elementów na płytce drukowanej i 4 kondensatorów magazynujących, a wszystko to umieszczone w plastikowej obudowie. Jest on wymagany przede wszystkim do funkcji Stop/Start, chociaż może być również integralny z niektórymi innymi funkcjami, takimi jak radar i kamery.
Postanowiłem po prostu spróbować wymienić ten element, aby sprawdzić, czy ostrzeżenie o usterce zniknie. W końcu, jak powiedział Jeremy Clarkson, "Jak to może być trudne?" Mercedes-Benz z Newcastle prowadzi sklep na eBayu, w którym oferuje oryginalne "regenerowane" konwertery napięcia za 102,99 funtów z dostawą (z pokaźnym rabatem w wysokości 1,03 funtów, jeśli skorzystasz ze strony internetowej Top Cashback). Ale najpierw musiałem znaleźć akumulator pomocniczy. Google poinformowało mnie, że znajduje się on w przednim podnóżku pasażera w normalnej klasie C, co wydawało się rozsądnym punktem wyjścia. Ponieważ nowoczesne samochody są montowane głównie w systemie zatrzaskowym w stylu Ikea, obfite ściskanie, dźwigniowanie i ciągnięcie usunęło większość paneli, co pozwoliło mi podnieść wykładzinę i wygłuszenie i ostatecznie odsłonić konwerter napięcia zamontowany u podstawy przedniej przegrody tuż pod subwooferem. Pojedyncza nakrętka 10 mm i zatrzaskowe złącze elektryczne to wszystko, co utrzymywało urządzenie na miejscu. Podłączyłem złącze do nowego urządzenia i ostrożnie uruchomiłem Kena. Komunikat o usterce zniknął!!! Powietrze wypełniło się śpiewem ptaków, z niebios pojawił się promień światła i przysięgam, że słyszałem chór aniołów.
Dalsza lektura w Internecie potwierdza, że nie jest to rzadka usterka w klasach A, C i E, o czym świadczy szereg zastąpionych numerów części dla konwertera napięcia. Oczywiście, jeśli usterka wystąpi w ciągu pierwszych 3 lat, wystarczy prosta wizyta u dealera, ale w przypadku starszych samochodów można uniknąć kary za około 100 funtów, mniej niż godzinę czasu i kilka obolałych mięśni. Och, a doświadczenie nauczyło mnie również, że kolor adrenaliny wydaje się być brązowy, a sztuczna skóra Artico jest niezwykle odporna na plamy.
Uszkodzona część (góra) vs. Część regenerowana (dół)
Lokalizacja konwertera napięcia (znanego również jako akumulator pomocniczy)
Szybkie wyszukiwanie w Google powiedziało mi, że naprawa tej usterki u dealera będzie kosztować około 400 funtów, i nawet gdybym spożył swoją własną wagę w cieście marchewkowym i filtrowanej kawie i wypełnił każdą kieszeń żelem do mycia rąk Molton Brown podczas wizyty, nadal byłbym przegranym w tej transakcji. Zagłębiając się nieco głębiej, odkryłem, że tak zwany akumulator pomocniczy zamontowany w GLC jest w rzeczywistości prostym konwerterem napięcia składającym się z kilku elementów na płytce drukowanej i 4 kondensatorów magazynujących, a wszystko to umieszczone w plastikowej obudowie. Jest on wymagany przede wszystkim do funkcji Stop/Start, chociaż może być również integralny z niektórymi innymi funkcjami, takimi jak radar i kamery.
Postanowiłem po prostu spróbować wymienić ten element, aby sprawdzić, czy ostrzeżenie o usterce zniknie. W końcu, jak powiedział Jeremy Clarkson, "Jak to może być trudne?" Mercedes-Benz z Newcastle prowadzi sklep na eBayu, w którym oferuje oryginalne "regenerowane" konwertery napięcia za 102,99 funtów z dostawą (z pokaźnym rabatem w wysokości 1,03 funtów, jeśli skorzystasz ze strony internetowej Top Cashback). Ale najpierw musiałem znaleźć akumulator pomocniczy. Google poinformowało mnie, że znajduje się on w przednim podnóżku pasażera w normalnej klasie C, co wydawało się rozsądnym punktem wyjścia. Ponieważ nowoczesne samochody są montowane głównie w systemie zatrzaskowym w stylu Ikea, obfite ściskanie, dźwigniowanie i ciągnięcie usunęło większość paneli, co pozwoliło mi podnieść wykładzinę i wygłuszenie i ostatecznie odsłonić konwerter napięcia zamontowany u podstawy przedniej przegrody tuż pod subwooferem. Pojedyncza nakrętka 10 mm i zatrzaskowe złącze elektryczne to wszystko, co utrzymywało urządzenie na miejscu. Podłączyłem złącze do nowego urządzenia i ostrożnie uruchomiłem Kena. Komunikat o usterce zniknął!!! Powietrze wypełniło się śpiewem ptaków, z niebios pojawił się promień światła i przysięgam, że słyszałem chór aniołów.
Dalsza lektura w Internecie potwierdza, że nie jest to rzadka usterka w klasach A, C i E, o czym świadczy szereg zastąpionych numerów części dla konwertera napięcia. Oczywiście, jeśli usterka wystąpi w ciągu pierwszych 3 lat, wystarczy prosta wizyta u dealera, ale w przypadku starszych samochodów można uniknąć kary za około 100 funtów, mniej niż godzinę czasu i kilka obolałych mięśni. Och, a doświadczenie nauczyło mnie również, że kolor adrenaliny wydaje się być brązowy, a sztuczna skóra Artico jest niezwykle odporna na plamy.
Uszkodzona część (góra) vs. Część regenerowana (dół)

Lokalizacja konwertera napięcia (znanego również jako akumulator pomocniczy)
